Miło jest nam poinformować, że uczniowie z naszej szkoły zostali laureatami miejskiego konkursu „Ogrody pływające, czyli Szczecin 2050”.
Kinga Sardyko – I m.
Alan Wróbel – II m.
Danylo Kyryliv – III m.
Iga Podufalska – III m.
Mykhailo Sobchenko - wyróżnienie
Uroczysta gala rozdania nagród nie odbyła się z przyczyn obiektywnych (pandemia).
Dziękujemy Pani Ani – mamie Alana z kl. 1b za odbiór nagród.

Renata Zyber

Więcej zdjęć w naszej galerii.

W piątek uczniowie klasy 3b rozpoczęli swoją przygodę z Fajniakami i żywiołami. Kuba Ochwat i Fabian Faron przygotowali dla swoich kolegów i koleżanek zajęcia, których tematem był "Wiatr i jego moc". Chłopcy przygotowali bardzo ciekawą prezentację, zawierającą wiele informacji, ciekawostek i zagadek. Następnie wykonali kilka doświadczeń, dzięki którym mogliśmy poczuć czym jest wiatr i jakie znaczenie ma jego siła. Wszystkim bardzo się podobały zajęcia poprowadzone przez kolegów.
Dziękuję chłopcom i ich rodzicom za pomoc w przygotowaniu projektu.

A. Kus- Kokowska

Więcej zdjęć w naszej galerii.

W dniu dzisiejszym uczniowie nauczyli się odczytywać i tworzyć algorytmy budowania muru z kubeczków oraz doskonalili umiejętność debugowania. Najtrudniejsza okazała się praca w grupach i współpraca przy przenoszeniu kubeczków za pomocą gumek i sznurka. Po wielu próbach, udało się! Trening czyni mistrza.

Aleksandra Kuriata

Więcej zdjęć w naszej galerii.

 

Dnia 16.10.2020 r. uczniowie klasy 3a wzięli udział w akcji edukacyjnej BohaterOn w Twojej Szkole 2020. Na początku zajęć uczniowie wysłuchali fragmentu książki Michała Rusinka „Zaklęcie na W”. Patryk Szcześniak i Oliwka Gizicka zaprezentowali przyniesione materiały na temat Powstania Warszawskiego.

W drugim dniu akcji, uczniowie przystąpili do kolejnego wyzwania - "W labiryncie".  Dzieci utrwaliły określanie kierunków w jakim poruszają się przedmioty na płaszczyźnie, tworzyły zakodowane ścieżki ruchu dla danego przedmiotu. Dowiedzieli się czym jest debugowanie i dokonali pierwszych prób poprawiania prostych kodów. Dzień zakończyliśmy w pracowni komputerowej, gdzie dzieci wykorzystały zdobyte umiejętności wykonując zadania na platformie code.org. 

Wychowawczyni Aleksandra Kuriata

Więcej zdjęć w naszej galerii.