Obiady w miesiącu wrześniu 2021 rozpoczynają się od dnia 06.09.2021

Warunkiem uczestnictwa na obiedzie jest dokonanie wpłaty na konto stołówki szkolnej do dnia 6.09.2021 (liczy się data zaksięgowania przelewu) w przypadku braku wpłaty konieczne będzie okazanie dowodu zapłaty przy obiedzie. Na podstawie wpłat zostanie utworzona lista uczniów uczęszczających na obiady. Każda nieobecność musi być zgłaszana dzień wcześniej do sekretariatu szkoły lub intendenta telefonicznie po numerem 091 433 30 07 lub mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

WPŁATY DOKONUJEMY OD 1.09 DO 06.09. (LICZY SIĘ DATA ZAKSIĘGOWANIA)
Koszt obiadów w miesiącu wrześniu:
5,00 zł x 19 dni = 95 zł
Wpłat należy dokonywać na następujące dane:
Szkoła Podstawowa nr 5
Ul. Królowej Jadwigi 29
70-262 Szczecin
nr rachunku: 58 1020 4795 0000 9002 0278 4130
W tytule przelewu należy podać imię i nazwisko ucznia, klasę oraz okres, którego dotyczy wpłata, np.: Jan Kowalski 1b obiady wrzesień.